Світ

У Греції лікар потрапив до реанімації після вакцинації

У Греції лікар потрапив до реанімації після вакцинації

Лікар потрапив до реанімації після щеплення

Госпіталізація чоловіка спровокувала реакцію супротивників вакцинації, при цьому МОЗ не бачить зв’язку між вакцинацією і виниклою інфекцією.

  Заступник головного лікаря лікарні в передмісті Афін потрапив до реанімації на штучну вентиляцію легень із симптомами інфекції нижніх дихальних шляхів незабаром після щеплення вакциною Pfizer/BioNTech, повідомляє телеканал Skai.   «Заступник начальника госпіталю Тріасіос проходить інтубаційне лікування в Головній державній лікарні Ніка. У 54-річного чоловіка, у якого не було основного захворювання, минулої середи проявилися симптоми інфекції нижніх дихальних шляхів. Він пройшов тест на коронавірус, який дав негативний результат, і не мав ніяких симптомів (задишка, лихоманка, кашель)», — інформує телеканал.   Напередодні Нового року його стан погіршився, а 1 січня його інтубацію визнали необхідною, так як був поставлений діагноз «дихальна недостатність через інфекцію нижніх дихальних шляхів».   Відзначається, що госпіталізація 54-річного чоловіка спровокували реакцію супротивників вакцинації, при цьому Міністерство охорони здоров’я вказало, що немає переконливих доказів зв’язку з вакцинацією, яку він пройшов минулої неділі.   Раніше повідомлялося, що в Ізраїлі дві людини померли після COVID-вакцинації препаратом Pfizer.   А в США медик захворів на COVID-19 після вакцинації. Чоловік отримав щеплення від Pfizer 18 грудня, але 24 грудня відчув перші симптоми хвороби.    

Джерело

Залишити коментар